Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Marzyłam o Afryce - 6 2 - Rydwany ognia - 6 3 - Rewolucja - 6 4 - Greystoke: Legenda Tarzana, władcy małp - 5
1. Pierwsze oczarowanie 7/10 2. Rydwany ognia 7/10 3. Marzyłam o Afryce 6/10